Оголошення та структура класу

Інформація про навчальний заклад

ВУЗ:
Національний університет Львівська політехніка
Інститут:
Не вказано
Факультет:
Не вказано
Кафедра:
Не вказано

Інформація про роботу

Рік:
2024
Тип роботи:
Лабораторна робота
Предмет:
Інші
Група:
КН

Частина тексту файла

Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України НУ «Львівська політехніка» Кафедра АСУ / Лабораторна робота №1 На тему: «Оголошення та структура класу» Мета роботи: ознайомитись з основними компонентами інтегрованого середовища програмування; навчитись створювати, відлагоджувати і виконувати програмні проекти; вивчити оголошення класу та рівні захисту його елементів. Послідовність роботи: 1. Ознайомитись зі складом та режимами роботи обраного інтегрованого середовища C++. 2. Ознайомитись зі структурою програми мовою C++. 3. Побудувати та виконати програмний проект мовою C++. 4. Ознайомитися з особливостями оголошення класу та його об’єктів. 5. Відповідно до завдання написати програму мовою C++ та реалізувати її на комп’ютері. 6. Оформити звіт про роботу за такою структурою: назва роботи; мета роботи; послідовність роботи; індивідуальне завдання; текст програми; контрольний приклад та результати роботи програми; висновки. Індивідуальне завдання: Створити клас – трикутник. У закритій частині описати поля – довжини сторін. Визначити конструктор, деструктор, функції зміни значень полів і отримання їхніх значень, виведення елементів класу, функції обчислення площі, периметру та кутів. Функції зміни значень полів класу повинні перевіряти коректність параметрів, що задаються. Розвязок: #include <iostream> #include <cmath> using namespace std; double const PI 3.14159265; class triangle { double a, b, c; public: double get_a() {return a;} void set_a(double x1) {if (x1 > 0) a = x1;} void show_a() {cout<<a<<endl;} double get_b() {return b;} void set_b(double x2) {if (x2 > 0) b = x2;} void show_b() {cout<<b<<endl;} double get_c() {return c;} void set_c(double x3) {if (x3 > 0) c = x3;} void show_c() {cout<<c<<endl;} double angle_ab(); double angle_bc(); double angle_ca(); double perimeter() {return a + b + c;} double area(); bool check(double C, double B, double A); triangle(double x1, double x2, double x3); ~triangle (){}; }; void main() { triangle object = triangle(5,6,15); object.set_a(10); object.set_b(13); object.set_c(15); cout<<"Side A: "<<object.get_a()<<endl; cout<<"Side B: "<<object.get_b()<<endl; cout<<"Side C: "<<object.get_c()<<endl; cout<<"Angle alpha: "<<object.angle_ab()<<endl; cout<<"Angle beta: "<<object.angle_bc()<<endl; cout<<"Angle gamma: "<<object.angle_ca()<<endl; cout<<"Perimeter: "<<object.perimeter()<<endl; cout<<"Area: "<<object.area()<<endl; system("pause"); } double triangle::angle_ab() { double ang = acos(-pow(a, 2) + pow(b, 2) + pow(c, 2)) / (2 * b *c) * 180 / PI; return ang; } double triangle::angle_bc() { double ang = acos((pow(a, 2) - pow(b, 2) + pow(c, 2)) / (2 * a * c)) * 180 / PI; return ang; } double triangle::angle_ca() { double ang = acos(pow(a, 2) + pow(b, 2) - pow(c, 2)) / (2 * a * b) * 180 / PI; return ang; } double triangle::area() { double p = (a + b + c)/2; return sqrt(p*(p-a)*(p-b)*(p-c)); } bool triangle::check(double A, double B, double C) { if (A+B>C && B+C>A && C+A>B) return true; else return false; } triangle::triangle(double x1, double x2, double x3) { if (check(x1, x2, x3)) { a = x1; b = x2; c = x3; } else cout<<"Error. Incorrect data."<<endl; } / Висновок: На даній лабораторній роботі я навчився оголошувати класи, ознайомився з конструкторами та деструкторами. У моїй лабораторній роботі не використовується деструктор за призначенням оскільки формально завдання деструктора полягає у вивільнені динамічно виділеної пам’яті, що в моїй роботі не використовується.
Антиботан аватар за замовчуванням

19.04.2012 14:04

Коментарі

Ви не можете залишити коментар. Для цього, будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.

Завантаження файлу

Якщо Ви маєте на своєму комп'ютері файли, пов'язані з навчанням( розрахункові, лабораторні, практичні, контрольні роботи та інше...), і Вам не шкода ними поділитись - то скористайтесь формою для завантаження файлу, попередньо заархівувавши все в архів .rar або .zip розміром до 100мб, і до нього невдовзі отримають доступ студенти всієї України! Ви отримаєте грошову винагороду в кінці місяця, якщо станете одним з трьох переможців!
Стань активним учасником руху antibotan!
Поділись актуальною інформацією,
і отримай привілеї у користуванні архівом! Детальніше

Оголошення від адміністратора

Антиботан аватар за замовчуванням

пропонує роботу

Admin

26.02.2019 12:38

Привіт усім учасникам нашого порталу! Хороші новини - з‘явилась можливість кожному заробити на своїх знаннях та вміннях. Тепер Ви можете продавати свої роботи на сайті заробляючи кошти, рейтинг і довіру користувачів. Потрібно завантажити роботу, вказати ціну і додати один інформативний скріншот з деякими частинами виконаних завдань. Навіть одна якісна і всім необхідна робота може продатися сотні разів. «Головою заробляти» продуктивніше ніж руками! :-)

Новини